Programi
Radionice i projekti

Sve naše skupine prate program koji se temelji na odgovarajuće zakone. U direktnom radu s djecom programi bivaju napisani prema potrebama i interesima djece poštivajući njihove različite mogućnosti. Pokušava se istaknuti fleksibilnost organizacije rada u svakom trenutku boravka u dječjem vrtiću.
-
1. direktni program od 10 sati:
- - poslije jutarnjeg sastajanja od 6:30 do cca 8:30, između 8:30 i 9:00 dijete dobiva bogati doručak;
- - u cca 9:00 sati počinju aktivnosti u radionicama organizirane sa strane odgajateljice i često same djece koja imaju mogućnost biranja. Nude se aktivnosti vezane uz obogaćivanje direktnog programa ili se izrađuju aktivnosti vezane uz određene projekte vrtića;
- - između 10:30 i 12:00 pokušava se uvijek izaći na svjež zrak u dvorište ili izvan dječjeg vrtića ili organizirati ciljane posjete ( na tržnicu, u dućan, u sportski klub, na radnom mjestu roditelja ili tematski posjeti). U međuvremenu, dok su vani, djeci je ponuđeno sezonsko voće;
- - oko 12:00 sati se vračamo u vrtić i počinjemo se pripremati za ručak. Poslije toga neka djeca idu na popodnevni odmor dok se drugi nastavljaju igrati ovisno o potrebi djeteta;
- - kada se oko 14:30 i 15:00 svi probude, peru se ruke i jede se dobri popodnevni obrok, nastavlja se s igrom do dolaska roditelja;
- - u 16:30 završava direktni rad s djecom i počinju odabrane aktivnosti
Radionice:
U dječjem vrtiću radionice predstavljaju mjesto za igru i istraživanje u kojima preko različitih aktivnosti (životne navike, različite igre, društvene igre, istraživanje i jačanje znanja, aktivnosti pokreta) bivaju zadovoljeni ne samo dječji interesi nego se stimulira harmonični i cjelokupni razvoj djeteta.
Obogaćivanje programa:
Između mnogih ponuđenih aktivnosti u skupini koje su orijentirane na povećanje dječjeg iskustva, zahvaljujući mogućnostima i dostupnosti naših odgajateljica, svakodnevni život naginje k stimuliranju djeteta da učini vlastite izbore i zadovolji individualne-određene interese. Svaki mjesec djeci su ponuđeni sadržaji koji ističu različita područja: jezični, likovni, istraživanje, ples i tjelesni. Jednom tjedno, poslije jutarnjih dogovora, djeci bivaju ponuđene određene aktivnosti nekoliko odgajateljica, tako dijete ima mogućnost da sam bira kojoj se grupi pridružiti.
Projekti:
Svaki projekt ponuđen u vrtiću ima tendenciju da zadovolji posebne interese djece, a na temelju određenih teme / sadržaja, promovirati različite dječje sposobnosti: fizičke i psihomotorne vještine, emocionalne, kognitivne, kreativne, izražajne.












